Regulament Intern

REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARA

VINALIA

Regulamentul de ordine interioara si normele de comportament prezentate mai jos au rolul de a stabili premizele functionarii in conditii civilizate si conform normelor legale. Nerespectarea acestora de catre turisti obliga administratia la luarea masurilor de rigoare

I. Tarife

  • Tarifele VINALIA diferă în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioada si de numărul de persoane din cameră.
  • Toate camerele au micul dejun inclus pentru 2 persoane.
  • Copiii cu varste cuprinse intre 0-5 ani au gratuitate atat la cazare cat si la mic dejun, fara pat suplimentar.
  • Copiii cu varste cuprinse intre 5-12 ani achita jumatate din mic dejun – echivalentul a 5 euro
  • Copiii cu varsta peste 12 ani achita micul dejun – echivalentul a 10 euro

II. Politica de rezervare

Rezervarea se face prin intermediul urmatoarelor mijloace:

1. E-MAIL: contact@vinaliaceptura.ro SAU office@conaculceptura.ro

2. TELEFON MOBIL: 0722560931

  • Pentru efectuarea rezervarilor, clientii vor achita un avans din valorea totala a serviciilor turistice solicitate. Plata se face in baza facturii proforme emisa de SC CONACUL CEPTURA SRL si transmisa prin fax sau email dupa confirmarea disponibilitatii spatiilor de cazare solicitate.
  • Plata se poate face prin virament bancar sau prin card de credit/debit.
  • Turistul este responsabil pentru verificarea informatiilor trecute in factura pentru a nu aparea neconcordante legate de serviciile solicitate.
  • Rezervarea se considera finalizata numai dupa incasarea de catre societatea noastra a avansului solicitat.
  • În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil , VINALIA nu garanteaza disponibilitatea camerelor dorite la momentul cazarii.

III. Politica de anulare

  • Orice anulare PARTIALA sau TOTALA a serviciilor comandata de beneficiar trebuie facuta in scris.
  • Anularea rezervarii de catre turist se poate face la adresa de e-mail : contact@vinaliaceptura.ro sau office@conaculceptura.ro si la numerele de telefon: 0722560931
  • Dacă rezervarea este anulată cu minim 7 zile înainte de data sosirii, nu va fi perceput nici un comision.
  • Dacă rezervarea este anulată in intervalul 7 zile – 24 ore înainte de check-in va fi retinut tariful primei nopti din valoarea avansului platit.
  • Dacă rezervarea este anulată cu mai putin de 24 ore inainte de check-in sau în caz de neprezentare, va fi retinuta intreaga suma achitata.
  • Aceasta politica de anulare se aplica pentru toate rezervarile exceptie facand numai acelea in cazul carora a fost comunicata explicit si in scris de catre VINALIA –Conacul Ceptura , alta politica de anulare aplicabila.

IV. Politica de check-in si check-out

  • Cazarea se face incepand cu orele 16:00, iar predarea camerelor se face cel mai tarziu la orele 12:00.
  • In cazul in care doriti sa va cazati inainte de orele 16:00, cazarea se face in functie de disponibilitati.
  • In cazul in care doriti sa eliberati camera mai tarziu de orele 16:00, dar fara sa depasiti orele 18:00 sunteti obligat sa ne anuntati cu minim 7 zile inainte iar daca disponibilitatea camerelor permite acest lucru se va achita la receptie o taxa suplimentara ”late check-out”, reprezentand jumatate din tariful de cazare al unei camere, fara mic dejun.
  • In cazul in care doriti sa eliberati camera mai tarziu de orele 18:00 sunteti obligat sa ne anuntati cu minim 7 zile inainte iar daca disponibilitatea camerelor permite acest lucru se va achita la receptie o taxa suplimentara ”late check-out” reprezentand valoarea unei nopti de cazare, fara mic dejun.
  • Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.

V. Reguli de ordine interioara in pensiune

  • Pe perioada sederii la VINALIA ,turistii au obligatia de a pastra curatenia utilizand cosurile de gunoi amplasate in hotel.
  • Este interzis consumul de alimente si bauturi aduse din afara locatiei noastre in restaurant, pe terasa , in bar sau la piscina
  • Preparatele pentru MIC DEJUN se servesc DOAR la mic dejun, in restaurant sau pe terasa acestuia.
  • Sezlongurile sunt gratuite si nu se rezerva prin asezarea unui prosop.
  • Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventar, atrage raspunderea materiala a acestora privind achitarea daunelor
  • VINALIA nu percepe taxa pentru Internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau a suprautilizarii acestuia de catre turisti.
  • Pensiunea dispune de parcare proprie in interiorul unitatii, in limita locurilor disponibile. Nu se fac rezervari pentru locul de parcare.
  • Vinalia nu percepe taxa de parcare si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din/de masini, avarieri datorate manevrelor gresite, etc.).
  • Pensiunea nu isi asuma responsabilitatea pentru furturile din incinta. Bunurile de valoare trenuie pastrate la seiful din receptie. Bunurile se predau pe baza de proces verbal de predare-primire.
  • Turistii din afara pensiunii NU au acces la facilitatile din cadrul hotelului, precum: piscina, , billiard , sala fitness ,loc de joaca pentru copii.
  • Turistii din afara complexului au acces la facilitatile contra cost, precum: Restaurant A la Carte, Sala de conferinte.

VI. Reguli de ordine interioara in camera

  • Dupa ora 8:00, de Luni pana Duminica incepe serviciul de curatenie in camerele care nu prezinta semnul “DO NOT DISTURB”sau ,,NU DERANJATI”
  • Conform Capit. CRITERII GENERALE din OMT 65/2015 privind clasificarea structurilor de primire turistice, lenjeria si prosoapele se schimba la 3 zile respectiv 2 zile, in cazul sejururilor prelungite. In caz de forta majora puteti face cerere la receptie pentru schimbarea lenjeriei/prosoapelor.
  • Prosoapele NU se folosesc in afara camerelor.
  • Nu este permisa folosirea aparaturii electrocasnice in camerele hotelului (cuptor cu microunde, expresor, filtru de cafea, fierbator, etc)

VII. Reguli la piscina

  • In zona piscinei este obligatoriu echipamentul adecvat: costum de baie,casca de baie, papuci de plaja, prosop.
  • Este interzisa frecventarea piscinei daca prezentati simptome de boli dermatologice, escoriatii si leziuni ale pielii, chiar daca pielea este protejata cu orice fel de pansamente medicale.
  • Copiii pot sta la piscina DOAR insotiti de un adult.
  • Pentru copiii cu varsta de pana la 3 ani este obligatorie utilizarea de pampers special pentru apa
  • Folosirea prosoapelor si a lenjeriei din dotarea camerei este strict interzisa in alte scopuri (pentru piscina/plaja). Pentru piscina se pot inchiria prosoape cu tariful de 10 lei/ zi
  • Sariturile in piscina sunt interzise.
  • Accesul la piscina este NUMAI PENTRU CLENTII HOTELULUI.
  • Nu se poate face rezervare pentru sezlong.
  • Folosirea dusurilor inainte de utilizarea piscinei este obligatorie.
  • Bauturile comandate vor fi consummate pe terasa sau in pahare de plastic in zona piscinei
  • Adancimea maxima a piscinei este de 170 cm.
  • Capacitatea pisicinei este de 20 locuri.
  • Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pe durata utilizarii acesteia

VIII. Program servicii:

  • Micul dejun poate fi servit doar intre orele 8:30-10:30, la restaurantul din cadrul conacului VINALIA
  • Pranzul poate fi servit intre orele 12:00 si 15:30, la restaurantul din cadrul conacului VINALIA
  • Cina de tip a la carte poate fi servita intre orele 17:30-22:30, la restaurantul din cadrul conacului VINALIA

Pentru vinurile cumparate de la alte crame si consummate in pensiunea VINALIA cu acordul administratiei, se achita o taxa de dop de 30 lei / sticla

IX. Sesizari si reclamatii

  • Reclamatiile privind calitatea serviciilor turisitice prestate se vor face pe loc, in perioada sederii turistilor in hotel.
  • Reclamatiile facute sub orice formă dupa plecarea turistilor nu vor fi luate in considerare de catre PRESTATOR.
  • Prestatorul se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la clienti in legatura cu seviciile prestate la locul situării structurii hoteliere in maximum 24 de ore de la momentul formularii acesteia
ACCOUNT
Wishlist
Autentificare
Creează un cont

Datele dvs. personale vor fi utilizate pentru a vă susține experiența pe acest site web, pentru a gestiona accesul la contul dvs. și pentru alte scopuri descrise în site-ul nostru politică de confidențialitate.

Recuperare parolă

Ai uitat parola? Te rog să introduci numele tău de utilizator sau adresa ta de email. Vei primi o legătură prin email pentru a crea o parolă nouă.

SUS
Vezi și aceste produse
Coș de cumpărături 0
Recent văzute 0